Double WOW dengan Basih H

Posted on March 26, 2013

0


Saya pernah ceritakan pengalaman saya menggunakan Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate. Kini saya nak istiharkan bahawa ia dah jadi chenta hati saya.

Kenapa?
Lihat sahaja kesannya ke atas tanaman saya ini. Happy bangat rasanya.

birthday_ereen_8yrs_old 001

Ini pokok daun limau purut. Sebelum ni pokoknya boleh diibaratkan hidup segan mati tak mau. Ala malu-malu kucing gtu. Sejak saya membelinya dan kini dah masuk 3 tahun, tak pernah-pernah pokok ini berbunga. Apatah lagi nak melihat buahnya. Sampaikan saya begitu cemburukan pokok daun limau purut kepunyaan adik saya di kampung yang hidup subur.

Perubahan mula kelihatan bila saya menyiram juga membuat semburan ke atas daun-daunnya bagi tujuan untuk menghalang semut bermaharajalela pada tanaman saya. Setelah dua minggu saya perhatikan mula ada daun-daun baru mula keluar. Kini ia mula berbunga. Itu tanda +ve bagi saya.

birthday_ereen_8yrs_old 008

Dan ini pula pokok lada benggala atau capsicum. Juga telah berbunga dan berbuah. Tidak sabar menunggu buahnya membesar dan boleh dipetik.

birthday_ereen_8yrs_old 010

Ini pokok cili yang hanya ditanam di dalam pasu di halaman depan rumah. Juga mula mengeluarkan hasil.

birthday_ereen_8yrs_old 011

Ini juga pokok lada benggala tapi dari pasu lain. Pokoknya memang subur.

birthday_ereen_8yrs_old 013

Dan ini bila saya fokus dari dekat.

Hati saya juga turut berbunga riang. Hehehe…biasanya kalau saya tanam pokok cili mesti mati. Tak sempat nak merasa hasilnya, dah berkubur pokoknya. Apa yang pasti saya suka bercucuk tanam walau hanya ada tanah sekangkang kera.

Jika anda berminat untuk mencuba Basic H²™ boleh hubungi saya dan sedia membantu anda.

Ina Eryna
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 887916 ]
♥ Contact No: 019 263 2602
♥ Emel: iroslina@gmail.com
♥ Laman web: Priority is YOU
♥ FanPage: Jom Sihat dan Cantik

Posted in: Basic H