RAHSIA Elak Seksa Sembelit Ketika Berpantang

Posted on February 22, 2015

0


Augghhhh erkkkkk emmmm, payah nak gambarkan macam mana sakitnya sembelit dalam waktu berpantang. Risau, ngilu, tertekan malah apa jua rasa tak dapat nak luahkan macam mana seksanya pada ketika itu. Nak ‘membuang’ pun tak boleh nak fokus.

sembelit

Disebabkan luka jahitan saya menjadi takut untuk meneran. Lebih teruk lagi apabila dalam pantang, orang tua-tua tak benarkan kita makan buah mahupun sayur. Air pun tidak boleh minum dalam kuantiti yang banyak kerana dikatakan akan menyebabkan perut buncit tapi bab ini saya langgar pantang sebab saya bertegas dengan ummy. Alasan saya, jika kurang minum air ia akan memberi kesan kepada penghasilan susu badan.

Anak pertama paling teruk kerana ketika itu saya tidak mengambil sebarang ubat untuk mengatasi masalah sembelit. Kalau masuk toilet confirm ambil masa yang lama. Berjanggut la siapa yang tunggu turn nak masuk. Berpantang anak kedua pula, saya mula mendapatkan ubat untuk melembutkan najis dari farmasi. Ia berlanjutan sampai pantang anak ketiga saya turut mendapatkan ubat yang sama.

Andai saya tahu RAHSIA ini dari awal pasti saya tidak akan bergantung kepada ubat untuk masalah sembelit yang saya hadapi ketika itu. Sudah tentu juga saya tidak perlu melalui keperitan untuk membuang air besar. RAHSIA apa yang sudah ketahuan ini! Kita lihat apa yang dikatakan oleh Puan Khadeejah Hasmad.

Sudah lihat video itu. Ya, Puan Khadeejah Hasmad mengamalkan Set Berpantang Shaklee. Tapi untuk mereka yang menghadapi masalah sembelit bukan sahaja kerana berpantang boleh mencuba Set Sembelit ini. Terdiri daripada:

1. Alfalfa Complex

  • Dikenali sebagai raja segala tumbuhan.
  • Ia mengandungi 300gm kalsium untuk keperluan tubuh.
  • Ia sangat membantu dalam proses penyerapan protein dan karbohidrat.
  • Membantu merawat masalah sembelit.
  • Membantu menyahkan toksin dalam tubuh.

2. Herb-Lax

  • Merupakan gabungan herba-herba terpilih yang mengalakkan pembersihan usus.
  • Mengandungi daun senna yang cukup dikenali sebagai pelawas semulajadi.
  • Mengatasi / mengelakkan masalah perut kembung.
  • Bertindak sebagai penyah toksik dalam badan.

3. Ostematrix

  • Mengandungi vitamin D3, kalsium, manganese, copper, magnesium dan zinc.
  • Membantu membaiki usus yang tersekat akibat pengumpulan najis.
  • Magnesium dalam Ostematrix membantu melembutkan najis.
  • Membantu dalam asimilasi kalsium ke dalam tulang.

Tak tahan menanggung derita kerana sembelit? Atasinya dengan Set Sembelit Shaklee. Dapatkanya dengan ‘KLIK‘ pd gambar di bawah. Kemudian ikut arahan yang diberikan. Ianya Mudah, Cepat dan Selamat. Selamat membeli belah dengan Shaklee Online.

Untuk kanak-kanak seawal 1 tahun yang menghadapi masalah sembelit, saya cadangkan MealShakes untuk mengatasi masalah tersebut. MealShakes adalah:

  • Merupakan multivitamin yang dilengkapi dengan sumber protein, kalsium dan fiber.
  • Mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan.
  • Sesuai diambil oleh kanak-kanak yang tidak suka mengambil sayur dan buah di dalam menu seharian mereka.

Untuk mendapatkan MealShakes sila ‘KLIK‘ di bawah.

Setelah membuat belian, boleh hubungi saya untuk tujuan konsultasi secara PERCUMA! Cara-cara pengambilan produk dengan betul juga akan diajarkan kepada anda. Hanya maklumkan nombor invois dan anda akan dilayan sebagai pelanggan VVIP kami.

Terima kasih.

f6bdd-dist2

 

 

 

